Gracze czekający na gry tworzone przez Blizzard muszą cechować się cierpliwością. Firma słynie z długich przerw pomiędzy kolejnymi częściami swoich serii. Wygląda też na to, że podobny los może czekać filmy tworzone na podstawie ich gier. Premiera ekranizacji World of Warcraft została opóźniona, na szczęście tym razem jedynie o kilka miesięcy.

World of Warcraft miał zadebiutować na ekranach kin w marcu 2016 roku. Jak się jednak okazało, premierę trzeba było przesunąć o trzy miesiące. Ostatecznie ustaloną ją na 10 czerwca przyszłego roku. Powód przesunięcia debiutu filmu jest dość prosty – początek lata to idealny czas na wypuszczanie blockbusterów.

Film World of Warcraft będzie produkcją z udziałem prawdziwych aktorów, wspomaganych przez komputerowo generowane postacie (przedstawiciele innych ras) i efekty. Niestety, do tej pory nie opublikowano żadnego trailera.